همه چی پیدا میشه
.:.‏ بخوان دعای فرج را که دعا اثر دارد‎ ‎.:.دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد.:.بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا‎ ‎.:.ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد .:.
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای من و آدرس soltanetanhayee.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود مرورگر Opera Mini 7.3.0 با سرور سالم و بدون محدودیت با فرمت جاوا

  • امروز برای شما کاربران گرامی مرورگر اپرا مینی ۷.۳.۰ با سرور سالم را آماده دانلود کرده ایم که توسط این مرورگر میتوانید آزادانه در اینترنت گشت و گذار کنید برای دانلود این مرورگر میتوانید به ادامه مطلب بروید.

حجم فایل : ۳۶۰ کیلوبایت

دانلود از سرور تکین دانلود

 

[ جمعه 6 دی 1392برچسب:, ] [ 10 قبل از ظهر ] [ مهدی ]


Elemental Wars یک بازی استراتژیک می باشد که برای گوشی های بادا جهت دانلود آماده کرده ایم. خوش آمدید به Toleanor شهر باستانی که توسط دشمنان مختلف احاطه شده است. مدت هزار سال هست که این سرزمین در حال جنگ هست و سحر و جادو تمام شهر را فراگرفته است. شما به عنوان یک پادشاه جدید باید این شهر را از دست دشمنان نجات دهید و شهر را آزاد کنید. این بازی برای گوشی های بادا 1.0 و بالاتر عرضه شده است. برای دانلود بازی بادا و دیدن تصاویر آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

[ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 قبل از ظهر ] [ مهدی ]


در بازی سه بعدی Helidroid 3D شرکت کنید و با تصور کردن خود در نقش خلبان رویای خلبان شدن خود را به حقیقت نزدیک نمایید. در این بازی ماموریت های زیادی به شما سپرده می شود و شما و ظیقه دارید تا به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید. مواظب موانع خطرناکی که در مسیر راهتان قرار دارد باشید.


[ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 قبل از ظهر ] [ مهدی ]


UC Browser یکی از سریعترین و قدرتمند ترین مرورگرهای تلفن همراه با سیستم عامل سیمبین و جاوا می باشد. یکی از قابلیت های جذاب این مروگر پشتیبانی از زبان شیرین فارسی می باشد و با دارا بودن مدیریت دانلود قدرتمند و سرعت بالای بارگذاری صفحات به یکی از محبوب ترین مرورگرهای تلفن همراه دنیا تبدیل شده است. این نسخه از نرم افزار جاواست و به صورت مولتی اسکرین است که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمام گوشی های سیمبین و جاوا را دارا می باشد.

[ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 قبل از ظهر ] [ مهدی ]
دانلود Need for Speed™ Most Wanted - بازی موبایل جنون سرعت: تحت تعقیب


سری جدید بازی های Need For Speed از سوی شرکت EA منتشر شد. اکثر شما با این نام آشنایی دارید. یک بازی در سبک Racing که طرفداران زیادی در بین گیمر ها دارد. در این نسخه از بازی گیم پلی به صورت چشم گیری پیشرفت کرده است. همچنین گرافیک و صداگذاری بازی یک شاهکار محسوب میشود. وجود ماشین های مختلف به همراه تیونینگ های جالب از ویژگی های این بازی است. مانند نسخه های قبلی در این بازی شما باید مواظب پلیس باشید که شما را به خاطر سرعت زیاد تعقیب می کند!
[ 26 آبان 1391برچسب:, ] [ 9 قبل از ظهر ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

*.:.‏* ‏Mehdi‎‏ ‏ *.:.* ‏ ‏ ‏ *.:.* ‎ *‎.:.**.:.* ‎ *.:.* ‏ ‏ *.:.* *.:.* .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:.:.‏ تا توانی بگریز از یار بد ‏ ‏ یار بد بدتر بود از مار بد مار بد تنها تو را برجان زند، ‏ ‏ یار بد برجان و برایمان زند .:. * .:. ‏ *‏.:.‎*‎ .:. * .:. *‎.:. * .:.‎*‎ .:. * .: ***سلام دوستان گل وعزیزم از اینکه وب منو انتخاب کردید سپاسگذارم‎ *‎‎*‎‎*‎ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. ‎‎‎ ‎لطفأ نظر بدید وانتقاد و پیشنهاد بدید هرچی دوست داشتید بنویسید وحرف دلتون و بزنید .:.‏ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * ‏ شیشه ها شکستنیست ....زندگی گذشتنیست....این فقط محبت است که ماندنیست .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. *
آرشیو مطالب
آذر 1392
آبان 1392 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 274
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1



Alternative content





در اين وبلاگ
در كل اينترنت